6 Ağustos 2011 Cumartesi

okumasan da olurlardan

bu blogda hiç yazmadım ama yazmadan edemeyeceğim bir şey öğrendim bugün
alışveriş
nedir öğrendiğim peki sezonda alışveriş yapma, git sezon sonu al indirimden güzelce yararlan. lan ne işmiş yav. şaşırdım valla. geçen kış bir arkadaşımla zarada bir şeyler beğenmiştim.(yanımızda bir kız vardı o düğün için bir şeylere bakarken biz erkek reyonuna bakıyorduk-yoksa hiç sevmem alışveriş yapmayacaksam bir şey bakmayı) neyse beğendiğim şeylerin fiyatı 1milyarı bulmuştu. altı üstü bi mont bi kazak bi ceket bir de ayakkabı idi. haliyle beğenerek nah alırım lan ben buları diyerek çıktım.(ki zara bildiğim kadarı ile uygun markalardan) neyse bu geçtiğimiz ay zaraya gittim yine. ama tatil için şort vs bakıcaktım. bi baktım beğendiğim her şeyin fiyatı düşmüş. örnek 120lik kazak 25. haliyle oha dedim. iyi ki almamış .) ve ne yaptım hemen 4 farklı kazak aldım. görmemişlik galiba dimi. ama nabayım. şortları da daha ucuz biyerden aldım. güzel oldu. bana ilginç geldi yani. :) neyse saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder