25 Mayıs 2012 Cuma

keşke

aslında durum vahim hala sen adı turuncu keşke bir şekilde hayatıma girse diyorum. çıkıp gelsen yolda karşılaşsak özledim desen diyorum, heop kal birinci istem ama olmuyor işte yani öyle ki hayatımı bir kez daha sikmene razıyım defalarcasına da razıyım. çünkü alıştım ben mutsuluğa kibarlaştım birden bildiğin alışmışım senin tarafından hayatımın sikilmesine. belki istemeden yapıyorsun belki bu sadece benim hasta bir adam oluşumla ilgili ama şu an öğrettiğin umut boktan bir şeydir dersini unutmaktayım. yeni bir şey gibi ve bu bana iyi geliyor kısacası bir derinlikten başka bir derinliğe düşmekten korkuyorum. korkuyorum mutlu olup mutluluğu kaybetme korkusunu yaşamaktan çünkü biliyorum ki benim gibi leş köpekler asla mutluluğu haketmez.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder