20 Kasım 2013 Çarşamba

ölmek üzerine nasihat

ölmek
kelime olarak ne  kadar da güzel
ya da bana mı öyle geliyor sadece
içimde
ciddi bir
sıkıntı var
anlamsız
gerizekalıca
mutluluğuma
rağmen
adı
ölmek
bir yerden kendimi aşağı bırakma isteği
sanki
sonsuzluğumla
bütünleşecekmişim gibi
ya da
kanser içmek
kanser olmak
eroin kullanmak
eroin nöbetine girme isteği
bir eroinmanın nöbeti bile
benim içimdeki durumu karşılayamaz
bir şey isteme
değil
bir şey istememe hali
nefes
almama
akıl kaybı benimkisi
kendinden nefretin
son durağı
evet biliyorum
bir gün
ama bir gün
kendimi öldüreceğim
kendimi sabote etme hali
benimle doğmuş
ve
kendime soramadan edemiyorum bu yüzden
doğarken kendimi nasıl sabote etmedim
neden
etmedim
doğum ölüm
bir arada
ne kadar sevişilesi bir durum
şarap ve eroin gibi
doğum ve ölüm
ne kadar ruhlu bir durum
aşkın kan hali gibi
doğum ve ölüm
ne kadar mutlu bir durum
çürümenin kitabı gibi
doğum ve ölüm
ne kadar elzem bir durum
kederin sessizliği gibi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder