28 Haziran 2015 Pazar

kırmızı kanepe

kırmızı kanepedeyiz
sen ve ben
ben ve senin mavi gözlerin
tvde bilgi içerikli bir şeyler
bunları anlatıyorum
çünkü
yazmaya değer
yani önemli
çünkü sen varsın
hayata karşı şaşırman
benim sana şaşırmam
hayatın kaderin
ne olduğunu hissetmem var
geçmişi düşündüğümde
bu hayatta ilginç hiç bir şey olmadığına olan inancım var
ve yanımda
kırmızı kanepede
senin
şaşkınlığın
benimse bu şaşkınlığa bakışım
tvdeki adam ya da kadın bişeler dedikçe
senin o güzel gözlerini açılması
bilgiye olan açlığın
öyle anlatılmaz tatlı bir şey ki
kahvenin sek hali gibi
ama mavi bir kahve
umarım herhangi bir evrende vardır böle bir kahve
yoksa da ben içtim
başkları içemiyorsa benim mi derdim
bunları düşünnüyorum ben
sonra aklıma gözlerinin parlaması geliyor
gecenin içinde gündüzü yaşamak
sanki güneş güneş değilmiş de
ay güneşmiş gibi
en azından ruhumun babilinde



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder