10 Kasım 2015 Salı

benzetme

kendimi neye benzetiyorum diye düşünüyordum son zamanlarda? 
bitki,hayvan,nesne,şehir akla gelebilecek herhangi bir şey.
ve sonunda buldum 
TAVUK
evet bildiğiniz tavuk.
insan kendine bunu der mi lan demeyin ?
der abi
çünkü düşündüğünüzde tavuk
bu hayatta 
bu toplumsal kurallarda ya da ilişkilerde
benim gibi yetersizleri en iyi ifade eden hayvan
düşünün rica ediyorum sizden
tavuğun evrimdeki yerini.
hesapta kanatlı bir hayvan ama o kanatların hiç bir işe yaradığı yok
yürüyen hayvan ve uçan hayvanlar arasında bir geçiş
ama olmamış bir geçiş
ne bir alt sınıf ne de bir üst sınıf 
ne kullanılan ne de kullanan
yerde sürünemeyecek kadar aptal gururlu
bulutlarda uçamayacak kadar akıllı
sadece arada bir budala
o kanatlar ise
insanlardan kaçma için umutsuz bir çaba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder