2 Mayıs 2021 Pazar

bazen

 bazen yazıyorum sana uzun mesajlar okuyorsun ve çok normal geliyor yazdıklarım. gözlerine bakarken söylediklerim umurunda olmuyor artık. hani çok seviyorduk birbirimizi. hani hep biz olacaktık. uyurken nefesimiz birbirine karışınca rahat ediyorduk. ya da son konuşmamızda son görüşmemiz bu diye ağlayan kız mahkeme salonunda neredeydin sen ? o kadar umursamaz nasıl olabildin. görüşmeyeli 1.5 sene geçmişken hiç mi özlemedin? sanki bir defa daha terk etmiştin beni. hayatımı siktin attın harbiden siktin attın. şimdi ölmüş bir bedenle geri dönmeye çalışıyorum hayata. bi de sorsam senin hayatın daha zor diyeceksin. sikerler. ben ve sen ben ve sana mükemmel olabilecek bir hayat kurmuştuk ve sen onu attın geçtin. benim de hayatımı, kafamı, varlığımı, düşüncelerimi siktin attın. benden beni aldın benden yalnızlığımı aldın benden sevgimi aldın benden seni aldın. geriye ne bıraktın? geriye kalan enkazla ne yapabilirim ki?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder