29 Haziran 2022 Çarşamba

DİLEKLER

 Blog uzun zamandır dilek ağacına döndü, olsun ihtiyacım var, okuyan eden de yok zaten.

Sağlık istiyorum önce aileme, babamla anneme.

Sonra kendime daha iyi bir psikoloji diliyorum.

Seneye sorun çıkmasın yeter.

Birebir iki danışma yapmam lazım bunu da en güzel şekilde halledersem, mükemmel sene olur.

Para bir sene daha olmasa da olur, ondan sonra zaten iş istiyor olacağım, yolumu bulurum umarım. çalışmayı seviyorum, kendi alanımda olsun asgari de olsa mutlu olurum, şimdiden yazıyorum, maaşı bir defa bile eleştirmeyeceğim dsajdjalks,

Aşk mı? Yani ne zaman olsa güzel olur, yalnızlık zor, ama inancım da artık kalmadı, ömür boyu bir yalnızlık gelecek gibi. Umarım asla sırf yaşım geldi, çocuk vs diye evlenmem, bu benim adıma başarısızlık, güçsüzlük, bir başkasının hayatını ve elbette çocuğun hayatını da berbat etmek olur. Olmasın böyle bir şey, daha doğrusu yapmayayım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder