8 Şubat 2011 Salı

dumur

harbiden filmi izlerken dumur olma sebebim olan diyalogdur bu:

b-aşığım anne (mandy moore)
k-aşk kelime dağarcığındaki en boş kelimedir.(susan sarandon)
b-inan bana aklımda her saniye o var
k-hem iyi hem de kötüdür
b-dudakları hayallerimi süslüyor
k-boş bardaklar
b-ondan uzakta olduğum zaman sadece onu düşünüyorum
k-bunlar boş laflar aynı sigara külü gibi
b-düşüncelerimde hep o var
k-herkes herkese aşık olabilir
b-o benim ilk aşkım anne
k-sevdiğini ik söylediğin adamı kusarken görene kadar bekle
b-onun için aşk romanları aşk şiirleri okuyorum üstelik fantezilerim de bu durumda aşık olmalıyım bunun anlamı bu ben fryberg seviyorum anne
k-biranın şişirdiği göbeğini ve nasırlı ayakları ile üzerine geldiğinde üzerine çıkıp içine girdiğinde kalbinde koca bir delik açtığını hissettirmiyorsan ancak o zaman onu sevdiğini söyleyebilirsin


durup insanı düşünmeye direk iter bence.haklılık payı da su götürmez bir gerçek.filmi izlemeyenlere tavsiyem:) romance and cigarettes.fazlasıyla bu tür diyaloglara rast gelebilecek ender filmlerden:)

2 yorum:

  1. Listeye alındı ve ismini ilk defa duyduğum "susan sarandon" a haddinden fazla saygı duyuldu.

    YanıtlaSil
  2. susanı da çok severim :)

    YanıtlaSil