17 Şubat 2011 Perşembe

yaşlı delinin sözleri

bana acıyorsun değil mi evlat
yaşlıyım ve de deliyim diye
belki daha çok deliyim diye
bense sadece yaşlılığıma üzülüyorum
keşke daha gençken delirseydim diye düşünüyorum
delilik evlat
o kadar güzel bir şey ki
bilemezsin
o kadar değerli ki
sadece yalnızların olabiliyormuş
haz veriyor bana
seksten bile daha güzel delilik evlat
yaşamaya başladım delirdikten sonra
evet yaşamaya
hem de
özgürce
nefesimin değerini anladım
ve asıl acınacak biri varsa ortada
o da sensin
ve senin nezdinde tüm insanlık
deli olmayan herkes
yazık size
yaşamıyorsunuz hayatı
kendiniz olamıyorsunuz
çünkü sadece bir deli kendi olmaktan korkmaz
çünkü deli düşünmez
ve
sizlerinse düşünecek o kadar çok şeyi var ki
ne yazık ki sağlıklısınız en başta
ne yazık ki karakterleriniz var sizin
kendiniz olmanızdan korkmanız için
cehennem ve cennet var
ne kadar komik geliyor bana
yaşarken
öldükten sonrasını düşünmeniz
buna nasıl yaşamak denebilir ki
sınırlarınız var
sınır koyucularınız var
en başta da tanrınız var
ve deli değilsiniz işte
yazık
gerçekten çok yazık
acıyorum size
bırak artık bana acımayı evlat
ve en kısa zamanda delirmeye bak
benim gibi yaşlılığını beklemeden

3 yorum:

  1. ama deliler sevişemez işte :)

    YanıtlaSil
  2. mantıklı bakış açısı :)
    ama adam da yaşlı
    doygun biri yani ):

    YanıtlaSil
  3. a evet yaşlılar da sevişemiyordu dimi :)

    YanıtlaSil