8 Mart 2011 Salı

anımsa veeee miaaaya:)

bugün yani 3saat önce ankarada bu yılın en güzel günü yaşandı bence.soğuktu trafik felç filan oldu ama muhteşemdi.(benim evim kızılaya yürüme mesafesi de yani beni bağlamaz trafik)kar yağmasını daha doğrusu adam gibi yağmasını o kadar özlemişim ki.
ha aslında evdeydim ben de dışarı çıkma durumu yoktu.deniz sağolsun ya da kapkaç denemesinde bulunan adam sağolsun.deniz eve gidecekken kapkaça kurban gidecekmiş nerdeyse ama çantayı bırakmamış metrodakilerde yardım etmiş ona.sonra beni yanına çağırdı.mantığı ne bilemedim:)neyse sonuçta buluşmak maksatlı bu güzel günü yaşadım.akşam kızılay bomboştu.(nerdeyse yani)böyle olunca daha bir güzel gözüktü gözüme.arkadaşın tekiyle de bir başka gün yine böyle olduğunda konurda maç kararı aldık.seneye de olsa olucak bu.ahanda söz.ee tabi 10 kişi olmak lazım en azından ama adam bulmak sorun değil.)amele çok:P

dipnot:mia bloguna yorum yapamıyorum yorum penceresi açılmadı.şu engellerden olabilir.23 muhteşem yaşın olur umarım.hayatının aşkını filan bu yıl bulmanı diliyorum.ha hazır değilsen daha erken diyorsan hazır ol.23 en uygun yaştır:) mutlu yıllar sana:)

3 yorum:

  1. Leoonn!! başlığı görünce nasıl da özel hissettim kendimi nasıl şımardım anlatamam!
    Çook teşekkür ederim sanaa. Blog arkadaşlarım olmasa ne yapardım bilmiyorum ah ahh :P

    Ayrıca dediğin gibi 23 çok uygun bir yaş çünkü hayatımın aşkını buldumm ;)
    Tekrar teşekkür ederim! :)

    YanıtlaSil
  2. bir yorumum gitmemişti silinince tekrar aynı tip bi yorum yazmıştım. leoncum birini yayınlasaydın bariiiii :P

    YanıtlaSil
  3. ya miacım acelem vardı direk yaynlayıp çıktım okumadn kb :/ neyse düzelttim.bulmana da çok sevndm o zmn ne dym :)

    YanıtlaSil