4 Mart 2011 Cuma

ÖDÜÜÜÜÜL

bloguma bir girebiliyorum bir giremiyorum sizler de durum nedir????

ayrıca madem bloga girememe ihtimalim var aklımda kalan son yazıyı yazayım.

doz ve buket'e teşekkür yazısı.sağolsunlar beni ödüllendirmişler.blog ödülü almışım keyifle okunmadan.aynı ödül benden size de gelsin.karşılık amaçlı değil,takibim bol sonra kimlere mi gelsin
önce fil biti.blog kankam ne de olsa:)---lan bir ankaraya gelemedin ha inat ettim ilk buluşmamız ankarada olacak.istanbul gibi iğrenç bir ortamda böyle önemli bir şey gerçekleşmemeli bence.----
miaya da kesin ödül vermeli.(kaç defa güldüm onun blogundayken:)
göğebakmadurağı-sahibesi betüle gelsin.her ne kadar az girse de bloguna ilk girdiğimden beri ayrı bir yeri var ben de.
imgeye de gelsin.ama ikisine de :) :)
hero var.bir nevi kader ortağım ne de olsa.)ee elbette severek okumaktayım yazılarını.
insan olun biraz ise en prof blog ödülünü almalı bence.dürüst olalım aşmışsın.saygılar:)
ve pink freud var ki tam bir tartışma blogu.az mı tartıştık pink senin başlıksızlarının altında.
sonra offf çok var aslında.sevmem böyle işleri.herkesi elimden geldiğince takip ediyorum ben.sürekli takip etmediğim bloglarada bir gün ayırıp tüm yazılarını okuma davranışında bulunuyorum.)yani kesin okuyorum ben.yorum yapmasam da bilin ki ankarada bir dostunuz okumakta yazılarınızı:)

son olarak bu yazı geç oldu belki şu an okuyamıyorsunuz da .( lanet olsun bu bloglara dokunan her ele.sonra da kapitalizmi eleştirince suçlu oluyorsun :( yazılacak bunun hakkında.saygılar

2 yorum:

  1. =) Teşekkür ederim =)

    Bir saat önce fln aynı şeyi düşündüm. Mart sonunda bu eğitim bitiyor. İlk iş Ankara! olsun dedim. Lan bi görüşemedik dedim!

    Geliyorum, az kaldı =)

    YanıtlaSil