1 Haziran 2011 Çarşamba

istememememe

basit
aslında hem de çok basit
basit olan ne mi
tüm mesele
ya da sadece ben
ben de demiyelim
istediğim şey diyelim
ki o da
hiç bir şey
konuşmak istemiyorum
dertleşmek istemiyorum
yeniden aşık olmayı
hele bir de başkasına
hiç istemiyorum
sanki ondan başkasına aşık olma
imkanım varmış gibi olmasını
olsa dahi kabullenmek istemiyorum
dost istemiyorum
sevgi istemiyorum
çünkü karşılığını veremem
kalmadı ki elimde nakit sevgi
kalsaydı bile
ondan başkasına harcamazdım zaten
son bozukluklarımı
kısaca sadece
son günü istiyorum
yaşamamın son gününü
vaktin dolmasını
nasıl dolduğunun ise önemi yok
bir şekilde mutlaka doluyor
ha duvara boş boş bakmışım
ha bir kızla dans etmişim
arada bir fark yok
ve işte en önemlisi
bunu anlamanı istemiyorum
bana hak vermeni istemiyorum
hatta bunu okumuş olmanı bile istemezdim
sadece bitmek istiyorum
ve herkesi kendine bırakmayı istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder