3 Kasım 2011 Perşembe

kanakama yazdım :)

gözler dışında.aferin.iyisin.hoşsun.günahkarsın. bir insan gibi tanrıçasın. ya da tanrıça gibi. hakim saçmalama hakkı verdi bana daha demin. bu yüzden kusura bakma. aferin iysin. gece gibi. geceki ay gibi. kim karar verdi ayın ay olduğuna g...üneşin güneş olduğuna. o zaman gecedeki güneş gibisin. daha şiirsel oldu. en azından. benim nezdimde. gözler dışında. doğal olmak yakışırken sana. neden bir yalan. sanki yalan çok azmşcasna hayatımızda. eleştiri bu belki .ama kalpten. seni bi rçok insandan daha çok seven birinden.belki de en çok. olabilirdi. ama haddim değil. yakışmaz benim gibi bir sokak köpeğine

devam etme hakkı verdi şimdi bana hakim. saçmala dedi. belki bir sona bir ma daha ekledi ama kimin umrunda. seviyorum knakamı ben. ister saçmalar ister mantıkl olurum. belki de hemen yanıbaşında bir kedi. havlayanından. delice mi. soru işaretsiz bir soru ruhsuz bir fahişe midir soru işareti o zaman. bazen kötüsünde. umarsız. ama yakışıyor sana ağzından çıkan bi siktir git lafı bile.

çok mu ağır oldu. sıkıldım galiba ben. belki ben sadece ben seni özledim. farkında bile olmadna ifade ediyorum bunu yazıya kendimi bırakmış bir şekilde. iyi mie diyorum yoksa sadece kötü mü yazıyorum...

bilemiyorum. sarhoş da değilim ha . sadece üşüdüm. ayı güneş sanmak ve altında güneşlenmek hele de ankara ayazında koca bir aptallıkmış. midem öyle diyor. kalbisem şarap.

daha da uzatırım uzatmasına ama ayıp olur. diye susar ayyaşın. belki de içmeye gideceğimden.bilememdim. sakallarımı da kesmem lazım.çok uzadı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder