6 Kasım 2011 Pazar

keşke

her şey ne de güzel olabilirdi diye düşünmedne edemiyorum.biz çocuktuk ben sana aşık olduğumda, sen beni sadece sevdiğinde. çok mu şey istiyordum. biz olalım derken. biz olalım yine istiyorum, isteyeceğim de. ama biz olsaydık ya. en güzeli olsaydı ya. birilikte büyüseydik. saflığımızı diğer insanlarla kirletmeden, bozmadan... olmaz mıydı. büyüseydik ama çocuk kalsaydık. inançlarımıza sahip çıkabilseydik ya da onlar bize sahip çıkacak gücü bizden alabilselerdi. insanları sevmeye devam etseydik. yardım hayallerimizi gerçekleştiriyor olsaydık. olmaz mıydı? dünya kötü değil güzel lan yaşanası bir yer deseydik. aşkımızla yuvamızı kursaydık, para denen illete burun kıvırmaya devam ederek. çocukca tartışmalarımız tek derdimiz olsaydı. olmaz mıydı? çok mu şey istemişim. olsun şimdi de daha büyük olan biz(yaşça büyüklük sadece) olsak en azından ihtiytarlığımızı güzel yaşarız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder