19 Aralık 2011 Pazartesi

daha çok sevmek

seni sevmekten ölüyorum yaşarken
ama sanma zor geliyor bana
hayattaki gayem oldu seni sevmek
daha çok sevmek...
daha çok sevmeliyim de
zaten,
bulutlara bakıyorum
en güzel buluta
seni hayal etmek için,
şarkılar dinliyorum
haz etmediğim musikiyi bile dinliyorum ki
sırf
seni daha çok düşünmek için,
şiirler okuyorum
binbir şairin
iyisiyle kötüsüyle tüm şiirlerini ki
senin ismini en güzel şekilde anabilmek için,
sokakta geçen
aheste aheste yürüyen her kızı
sanki mümkünmüşcesine
senle karşılaştırıyorum
her birinde kusur buluyorum
elbette sırf sen değilsin diye
seni daha çok sevmek için
yaşıyorum da yaşıyorum
tüm bu hayatı
her türlü pisliğine zorluğuna
rağmen
daha da mühimi sensizliğime rağmen
seni sevmek için
daha çok sevmek için
yaşıyorum
heyhat
sen ve
sana aşık olmak en güzel yol
ömrümü geçirmek için
teşekkürler sana

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder