25 Aralık 2011 Pazar

kısa kısa

nar
kar
insan
3 kelime tek anlam
-----------

hayatta en iyi yaptığınız şey sevmekse
vay halinize
bir bok bilmiyorsunuz demek
büyüklerin dünyasında küçük kaldınız demek
çünkü ancak küçükler çok sever
ve büyümezsen
yaşayamazsın
şu bulunduğumuz zamanda
ya da mekanda
---------------

ki bu ben oluyorum
-----------

ileride ne olmak istersin?
mümkünse olmamak...
---------------


kaç defa ?
7
-----------



içmenin de bir lisanı vardır
her yerde anlaşırsın bir ayyaşla
------------


sorma elbette içiyorum şu an
-------------

bu yıl az yazdım gibi gibi
------------


zenne filmini merak etmekteyim
hikaye sağlam oyunculuk da iyi gibi fragmanca
----------


bilir misiniz bilmem ama
kötü film diye bir şey yoktur
-------------

aklımda bir yazı var ama emin değilim
siz bile benim iğrençliğimi kaldıramazmışsınız gibi
--------------


çünkü siz de toplumsunuz
ve ben toplumla kesinlikle alakasızım
nedeni dahi oluşum vb olumlu şeyler değil
nedeni tam bir kaybeden oluşum
ki öyleki artık toplumda
kaybedişlerim kimseyi mutlu etmez
bilirisniz normalde bir kaybeden
bir kazanan da var demektir
ama ben de kazanılacak bir şey kalmadığından
öyküde sadece kaybeden var
karşısında bir kazanan olmadan
kendi kendine
zarı hep bir atan iki tavlacı
ve sonuç
marstır
gezegen olan...
netice de oyun daha başlamadı ki...
-------------------


eee oyun başlamazsa nasıl kaybedersin demeyin
zamanı unutmayın
adımsız kalmak
----------------------


bacakların yokluğuna delalettir
--------------------



öyle ki kısa yazı aslında
uzundur
içte
ve dışta
-------------------


zıtların varlığında
yoktur eşitlik
-------------
bunu daha sonra ayrı bir başlıkta tekrar yazacağım.
--------------


tarih
2012 olmadan
----------------


biter bu başlık.

1 yorum:

  1. LEON ,


    Aşağıdaki linki ziyaret edebilir misin zamanın olursa

    sevgiler

    http://neslinnce.blogspot.com/2011/12/kiyi-kose-kalmis-kitap-vaaarr-miiiii.html

    YanıtlaSil