14 Ekim 2015 Çarşamba

açıklama anıştırmaları

yani hayatta 3 çare var benim gibi olanlara
hapishane
tımarhane
intihar
ya suç işle ya delir ya da öl diyorlar
görenlere kötümserlere,yapamayınca da uzak kalıyorsun. sonra uzak kaldın diye kötülüyorlar. hem de düşünmeden...sadece uzaksın diye topluma uyamadın diye. selam sabah vermiyorsun diye. yok efendim bir selam vermiyor yok efendim züppe. ne alakası var abim ablam. sadece korkuyorum insanlardan,çekiniyorum, konuşunca pişman oluyorum. herkesle konuşmak istemiyorum. ne var yani bunda. hepinize selam vermesem ne olacak ? hoşçakal demesem ne olacak ? ne zararı var bunun size. güleryüz göstermedim diye ne zararı verebilirim sana ? sadece bir köşede durup hayatın sonunu beklemek bile nasıl suç oluyor ? ve ben size hiç inanmazken kendimle çelişmek istememem nasıl suç oluyor ? inanmıyorum diye nasıl züppe oluyorum. sizleri yargılamıyorum ki sadece uzak duruyorum.
efendiler
rahat bırakın beni
uzakta bırakın
susun benim hakkımda
ben de susayım
öleyim gideyim bi gün
sevgilerle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder