14 Ekim 2015 Çarşamba

kitap

olası çözümler düşünüyorum genelde.
kafamda bit varmış gibi tarık
ama olmuyor
kafamdaki kümeler kesişmiyor
hepsi ayrı bir uç
insanlar
insanlar
bir tane değil yani
bin tane de değil
herkes
uzak kalmak ise tek arzuhal
ama olmuyor işte
bu hayatta yalnız kalmak için çok az yöntem var tarık. ya hapse düşeceksin ya da delihaneye. onlarda çok kesin yalnızlıklar sunmuyor. toplumun belli bir çoğunluğundan soyutlanıyorsun. F tipi cezaevi ve sınırsız kitap ? cennetim olabilir onda da yok şunu okuma yok bunu okuma derler allah bilir. yani tarık cennet bu dünyada istemli dış kapı mandalı...
e o zaman intihar et kardeş dediğini duyar gibiyim. seni anladığımdan değil de hapis delihane arasında kaldınsa intihar et bari diyorsan eğer
haklısın derim..
bence de intihar en mantıklı çözüm.
ama o da kesin değil be tarık.
yani intihar edince ne olacak o kesin değil.
her şey bitecek mi yoksa orada da cennet cehennem toplulukları mı ?
zaten cehennemi hepten geç. hem yakacaklar hem de toplu kıyım ? bana iki kat cehennem. cennet desen onu kendim yaratmayı hayal ettiğimde olanları gördün. aynısı ötekinde de olur. paradoks bu tarık parodoks. ne demek lan bu deme. ecnebi lafı işte.
bir de her şeyin bitmesi ihtimalı var tarık.
ama ben her şey bitsin istemiyorum ki
kitap okumak istiyorum
kitap mı ?
sen de tarık ? başta ne dedik biz ? kalk hadi kalk gidelim .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder