11 Ocak 2011 Salı

ALİ SAMİ YEN

Bir veda gecesi idi bugün.çok duygulandım lan.galatasaray aşkım kendimi bildim bileli var.fazlasıyla var.bazen tek sevincim bazen tek üzüntüm olur bu takım.bugün hem vedaya hem de ilk gole kadar olan kötü futbola çok üzüldüm ben.neyse umarım yeni stat ali sami yen'den daha çok yer eder kalbimizde.artık güzel futbol izlemek istiyorum takımımdan,barçayı(her zaman kıskanacağımı bilmekle beraber)daha az kıskanmak istiyorum :)

bir gün gs aşkımla ilgili de bir kısa film çekme projem de var.senaryo vsvs her şey hazır bile.bence süper olur gibi:)ama ne olursa olsun çekicem ben bu filmi arkadaş ahanda buraya yazdım :)

son olarak rezil bir yazı oldu farkındayım,aslında güzel şeyler yazabilmek lazım ama beyin ders çalışmaya o kadar odaklı ki yazamıyorum iki kelime adam gibi.afola afola.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder