5 Ocak 2011 Çarşamba

duyuru8567

arkadaşlar öncelikle bloglarınızı bu aralar takip edemiyor oluşum için özür dilerim.yani yorumsuzum filan ama yazıları toplu okuyorum:)yayınlandığı gün okuyamadığım için afola.ama elden geldiğince takipteyim.neden elden geldiğince dersler yüzünden:)

onun dışında bir şeyi farkettim aranızda reklam alanlar varsa tavsiyem olsun(ne kadar tık o kadar para dimi sonuçta)geçenlerde ikarus adı altında yazdığım kayıt(ki bi cümle altı üstü ve foto)böyle bayaa bi tıklanmış,elbette benim okuyucu sayım 52 olduğuna göre bu tıklanma googlede aramalardan oldu.demek ki neymiş eğer reklam alıyorsan sitene gir sürü ile googlede aranacak şeyleri,foto filan ondan sonra tıklan da dur.sonuçta mesele tıklanmak değil mi?girip çıkması bile yeter:)

benim aklıma böyle alakasız bir blog açsam mı diye geldi.arada para gelir.az zaman ayırmak yeter.

neyse farkedince bu bilgiyi bişeyeler yazmak adına yazdım.gereksiz farkındayım:)
not:ben reklam almam bloguma,söz valla,açıkcası bence doğru bir şey değil,hoş görebildiğimi söyleyemem ama elbette bu bir seçim ve saygım sonsuz reklam alan bloglara.iyi kazançlar:)

2 yorum:

  1. Ben de reklam almaya cesaret edemem. Etim ne budum ne. Ne bileyim şöyle bir 500 falan olsa çok okunuyorum bir şeyler kazanayım bari der insan .d

    YanıtlaSil
  2. ya okunmaya gerek yok bak misal bi gün bloguna sadece galatasaray yeni transfer yaz bak ne kadar tıklama olacak.yani istiyorsan al reklam kazanılır ya da gel açalım beraber bi blog durmadan milletin tıkladığı şeyleri yazıp yazıp duralım,kazanırız para:):P

    YanıtlaSil