9 Mart 2012 Cuma

gece

güzel gece
dili olmayan
tek varlık belki...

4 yorum:

  1. bi de sabah var dili olmayan

    YanıtlaSil
  2. birazdan yatıp uyuyacağım
    öyle umuyorum daha doğrusu
    gözlerimi yumuyorum
    yorulup uyumak için
    bir duvarı maviye boyuyorum
    gece mavisine
    boyuyorum boyuyorum
    bitmiyor
    bütün hücrelerim uyanık

    not: blogun sana ait olduğundan emin olmakla beraber hiç aklımın ucundan bile geçmedi yazılarına yorum yapacağım.. ama bi aşamadan sonra elimde olmadan bulaştım maalesef..içimi dökmek istedim belki de sana. bu raddeye kadar uzayacağını hiç düşünemedim. neyse olan oldu. şiirleri yayınlamazsın diye düşünüyordum hatta yayınlamanı ben şahsen istemezdim burası senin gizli mabedin sonuçta. senin kalbine nüfuz etmesi benim için kafiydi..

    YanıtlaSil
  3. ya allahım harbiden sıkıntı var ortalıkta. ne kalbe nüfuzu ya yazdın aa güzelmiş dedik. diye mi? nazik oldum kibar oldum sadece. halen de kibarım. kim olduğuna emin olduğuma göre artık yorumlarını ne okuyacağım ne de cevaplayacağım. biraz saygın varsa kendine artık okuma şu blogu.

    YanıtlaSil