26 Mart 2012 Pazartesi

sikerim

böyle dünyayı net.
okkalı küfür etme etme nereye
kadar
seviilmeyen canlı nasıl yaşar diye sorarken
örnek oluşturmak ancak bana yakışır
eyv.
eyv.
cidden.
belki hak etmiyor olabilirim ama
yeter yani.
o zaman bu kadar da sevmeyeyim
ruh hastası gibi
ya da kendimden nefret etmeyeyim
ne biliyim
önüme gelenle yatayım
olmadı
parasıyla
ama
bu olmayayım
canım yanmasın artık
sikerim böyle işi
cidden
tedavi medavi görsem bile toparlayamam artık
bildiğin hasta bir adam oldum
kendi kendine konuşan
susan
içine
mal bir adam
mal tripler
gereksiz sinirler
beni ya da çevremdekileri mahvetmeye hazır bir şiddet eğilimini bastırmak
daha ne olsun
akıl makıl kalmadı ben de
her şey üstüme geliyor gibi oluyor
hayatta ufak bir şey olumsuz gitsin
dayanamayacak gibi hissediyorum
bu da böyle oldu diye
o da mı sevmedi
o da mı yapmadı
o da mı düşünmedi
o da mı yalan söyledi
gs puan mı kaybetti
hiç bir şeyden zevk alamayan bir adam oldum çıktım resmen
aklımı sikiyim
daha çok da kalbimi
ulan
kimseye güvenim kalmadı senin yüzünden
kimseye sevgim de kalmadı
zorluyorum her şey için
korkuyorum yaşamaktan
umuttan
başkasını sevmek gibi olmaktan bile
neden sevmedin beni?
çok mu zordu
bilmiyorum ama
bari sevmedin
neden hayatımın içine ediyorsun
sen kaç defa git dedin gittim
hayvan gibi içtim
aramadım
ağlamak istedim
aramadım
mesaj bile atmadım
yanına gelmek istedim
gelmedim
belçikaya gelecektim
rahatını bozmak istemedim
giresuna gelecektim
gelmedim.
korktum çünkü
kokunu bir kez daha hissedersem diye
sesini bir kez daha duyarsam diye
ve bir kez daha senin elini tutup
sonra sonra kaybedersem diye.
korktum
çünkü
dayanacak gücüm anında biterdi
ölürdüm çünkü
hemen
oracıkta
kalbim iflak ederdi.
yanlış yazdım zaten
ama öyle işte.
şimdiyse
her şeyden korkuyorum
tekrar aşık olmaktan
ya da daha kötüsü
aşık olmadığım biri ile olmaktan
sırf yalnız kalmamak için
sırf acıyı azaltmak için
birisini mutsuz etmekten
başarısız bir adam olmaktan
annemle babamı mutlu edememekten
çünkü ben mutsuzum
çünkü ben
hayatı bitsin diye yaşıyorum
korkuyorum
bir gün gelecekte
gelirsen diye
o zaman sana
kızarsam diye
gençliğimi siktin demekten
beni sevmediğin halde
sırf gelmek için
sırf yalnız kalmamak için
sırf acını azaltmak için
benim yanıma gelmenden korkuyorum
öyle bir şekilde hayata tutunmaya çalışmaktan korkuyorum
her gün bir yalanı yaşamaktan korkuyorum
seni deli gibi sevip
sevilmemekten korkuyorum
kendimle
çelişen biri olmaya devam etmekten korkuyorum
aslı mı bu işin dersen
artık
unutmam lazım seni
her halinle
güzelliğinde
sesinle
ruhunla
kötülüğünle
severmiş gibi yapmanla
geri dönmelerinle
ki bu geri dönmeler sadece tek cümleyle ya oluyor ya da olmuyor ya neyse
ama biliyorum işte
unutmam lazım seni
ama nasıl
bilmiyorum işte
bir türlü
başaramadım bunu bugüne kadar
hiç yardım da etmiyorsun ya zaten....
neyse
yeter ki sen mutlu ol
cidden
....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder