12 Mart 2012 Pazartesi

öl leon öl

özür dilerim senden hayat
rahatsız ettim galiba seni
gelmekle hata etmiş olabilirim
elbette yaşamaya devam etmekle de
hani o değil
geçen araba çarpacaktı geriye adım attım
o feci bir hataydı
bırak çarpsın
anlıyorum seni de
geldim diye çok kızgınsın
yaşamaya devam ediyorum diye ayrı
ben de kızgınım
sana değil tabi
haddim değil
kendime kızgınım
nabıyorsun ayyaş diyorum kendime
mal mısın sen diyorum
git öl
geber
mal
salak
pislik herif diyorum
lan aynada kendine bakmaya bile dayanamıyorsun diyorum
sonra diyorum
en çok sevdiğin şeyi bile hak etmiyorsun diyorum
lan onu geçtim diyorum
hala kendime tabi
annenle babanı bile hak etmiyorsun diyorum
ama yaşıyorum
lanet olsun bana
belki fiziksel acı ile ölürüm
zaten acısız bir ölüm hak değildir bana
bence en azından
nefret edilesice ben
yaşamayacası ben
türkçeye kelime eken ben
ne alaka ise
işte bu bile
ölmeye sebep olsa
?
?
?
?
?

5 yorum:

  1. Kendinden bu denli nefret neden ?

    YanıtlaSil
  2. hangi adsız olduğunu bilsem. şu blogu okumasın istediğimsen yazık valla sana. cidden kendine bir gıdım saygın yok demek. okumasın istediğim sensen yeter. cidden blogu kapatacağım sonuçta tüm yazdıklarım yedekte.


    onun dışında bunun net cevabını veremem. yani herkes bilsin istemem. blogda belki kelime aralarında vardır. anlaşılırsa anlaşılır ama onaylanmaz. turuncu bilir. o nefret etmez sadece. o da bana yeter. .)

    YanıtlaSil
  3. Seni tanımayan adsız :)
    Diğer adsız :)Benim okumamı istemiyorsan bundan beni haberdar etmen yeterli.Okuma dediğinde haberim olur:)

    YanıtlaSil
  4. diğer adsız senle sorun neden olsun. hatam olduysa afola. ama bu kız biraz ruh hastası. yani ikinci bi adsız gibi yazmasını da bekliyorum. .S sıkıntı orada.

    ama sonuçta o okumam bi daha dese bile okuyacak biri. bundan dolayı blog gidici. açıkcası vedalaşma dönemine girdim. biraz uzun sürer ama olsun. :S

    YanıtlaSil
  5. İstenmediğini bile bile hala okuyorsa bu durum sadece onun kendine olan saygısıyla ilgili bir durum olarak kalsın.Bu da sadece onu ilgilendirsin.
    Sen;
    İnsanlara takılma kendini burada kendini buluyorsan, huzur ve mutluluk duyuyorsan kimsenin engel olmasına izin verme.

    YanıtlaSil