17 Ağustos 2012 Cuma

hocaya soru

şimdi şöyle bir şey oldu ya da olmadı:
bir kurumdayım okul dershane vs olabilir. bir kız bir kapıya girmeden önce bu arada senin ismin tam neydi diye soruyor ben cevap veriyorum. kız öylesine bir kız. tanımıyorum görmedim etmedim. vs. sonrası ve öncesi de var bunun. yani rutin şeyler. peki buradaki gariplik ne ? şöyle ki ben bunu gerçekten mi yaşadım rüya mıydı ? gerçekse ne zaman nerede kiminle ve sonrasında olanlar ne zaman ve nerede ve elbette öncesi? rüya ise neden bu kadar gerçek mi diye aklımda yer ediyor? rüya ise neden yaşamış gibiyim...??? sonuç gerçekle rüyayı ayırt edememe sorunu. ki başka bu tarz doğal olaylar da var. yani kendimi uçarken görüp rüya mı gerçek mi değil sorular? ve gıcık bir durum...
ayrıca kiminle ne zaman ne konuştuğumu kimin ne anlattığını falan filan bunları da karıştırabiliyorum. sadece turuncudan eminim. az çünkü. çünkü diğer insanlarla ise olan her zaman birileri hayatıma giriyor. sanki kitap gibiler. kısa süre giriyorlar. sonra tekrar okumak istediğimde ise kitabın adı değişmemiş ama içindekiler paso değişmiş. belki bilmem kim 2-3-4 olmuş. ama bu kişiler işte ben de hep birbirine girmeye başlamıştı. biri şunu demişti birib unu demişti diye aklımda kalıyor her şey. ve yine bunların da gerçekliğinden emin olamıyorum. sıkıntı büyük mü hocam ? ne dersin ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder