1 Ağustos 2012 Çarşamba

intihar.

senle ilgili korkularım da var. sadece senin için olanların dışında. bu sefer benle ilgili. yanisi sen bana güven vermiyorsun hiç. sanki hiç umurunda değilim ve de mutluluğun için gerekirse en kolay harcayacağın şeyim. beni hiç düşünmezmişsin gibi. gelecekten bunu beklemem tuhaf mı? oysa bir de o var.
aklımı senden sonra çelen. en azından bana huzur veriyor o.ecem.bilmiyorum bana öyle geliyor ki senin beni getirdiğin uçurumdan beni çekip alabilecek biri.bunu yıllardır ilk defa düşünüyorum. başka kızlarla da tanıştım ama hiç biri bu etkiyi yaratmadı. senle kıyaslamadım bile onları.ecemi ise istemsizce kıyaslıyorum. sana olan benzerlikleriyle başlayan bir şekilde.
bu şekilde konuşmam yani yazmam bile o uçurumdan atılmam için bir sebep değil mi? hak ediyorum ölümü. ve buna rağmen ondan bir kurtuluş bekliyorum. oysa uçurumda olduğumu görmüşcesine alkolik diyor. zaten o fazlasını hakediyor hayatta. her şeyin. en iyisini. belki ona sevgimi ve de sana rağmen sadakatimi verebilirim. ama bunu anlar mı ? değeri var mıdır ? o vakit ben ömür boyu yalnız mı kalacağım? çünkü her şey sana rağmen yaşanacak hayatımda.
bugün onu göreceğim ve de sana yazıyorum. ve senin bundan haberin bile yok. çok ilginç. bunca şeye rağmen korkuya rağmen huzursuzluğa rağmen yine sen merkezimde yer alıyorsun bir şekilde. gerçek şu seni geride bırakıp tamamen hem de. hayatıma devam etmem gerekiyor. yoksa....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder