6 Kasım 2010 Cumartesi

çok pis iddia oynarım

edit:kupon 2 tuttu :)

gaza geldim mi de beni tutabilene aşk olsun.misal bugün elimde 100 tl olsa chealseye basacaktım.varsa paranız basın.tek maç mis giib 85 tl gelir.millet böyle kazanıyor tek maç ya 10 tane kupon yapıyor 1000 tlye 850 alıyor filan.n

neyse 4 kupon yaptım ahanda karşınızda:

1.rennes lyon 2-3 gol
...san antonio houston 1
...trabzon galatasaray 2 basket

5 e 23 veriyor. ahanda 23 :D

2.sevilla-barca 2 basket
...partizan zagreb 1 basket
utah los an 2 basket
real mad gıpuzkoa 1 basket

5e 41 veriyor

3.freıburg-mainz 2-3gol
...heerenveen-heracles 1
...lazio-roma 2-3gol
liverpool-chealse-2

5e 39 vermekte

son olarak
gladbach-bayern 2
mancester-wolves 1 handikaplı
inter-brescia-1 han
arsenal new caast 1 han
braga-beıra mar 1 han
trabzn-gs 2 han

2e 39 da bu :D

efendim bu salak işi ne diye yayınladım.şöyle eğer kazanamazsam hiç rezil olayım sizlere de bir daha oynamayayım diye :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder