2 Kasım 2010 Salı

gitme

gitme diyeceğim biri kalmadı hayatımda.
çok üzücü bir durum
bir yandan da sevindirici.
rahatım
kimsenin umurunda değilim.
üzeceğim biri yok.
ihtimal dahili bile değil.
düşünmeme gerek yok
zaten çok da düşünen bir adam değilimdir
eğer yaşıyorsam hayat denen lanetimi.
ve şimdi içkilerim beni bekliyor
viskilerim
votkalarım
aklınıza ne gelirse
alkol komasına girene kadar içebilirim.
intihar başlıklı rüyalar görebilirim.
mektup bırakmama gerek yok.
sadece kan kalsa arkamda ölü cesetimle
mesaj yerine ulaşılır
lanet olsun senin gibi lanet hayata diye.
sevgiler...

7 yorum:

  1. leon.. neler diyorsun aa..
    Eğer gittiyse gitsin. Sen kendini bu kadar mahvetme!

    YanıtlaSil
  2. mia'cım düşünceli oluşun için çok teşekkür ederim önce:)
    gittiyse gitsin lafını sevdim :D
    kendimi mahvetmiyorum ama işte ne bileyim.bir şeyler benim içimde öldü.
    ama merak etme kafanda canlandırdığın kadar kötü bir senaryo olmaz.hoş içsel olarak oldu o ayrı.hangisi daha kötü bilemedim bak :D

    ama cidden bu iki satırın için çok teşekkür ederim.sağol :)

    YanıtlaSil
  3. ne demek.. seni üzgün görmek istemeyiz :)

    YanıtlaSil
  4. 'intihar başlıklı rüyalar görebilirim.
    mektup bırakmama gerek yok.'
    uyanırsın sonra
    ...

    YanıtlaSil
  5. umarım orta karar umarım :)

    YanıtlaSil
  6. Heh işte tamda bu düşünceler beynime ve bünyeme zerk ederken bunları okuyup somutlaştırmam möhteşambır oldu, teşekkürler gene güzel yazmışsın:)))

    YanıtlaSil
  7. beğenmene çok sevindim nahaperfectday :)
    mutlu oldum gerçekten...
    ama senin de aynı düşünceleri yaşamana üzüldüm.bir sorun varsa eğer hal olur umarım en kısa zamanda.

    YanıtlaSil