14 Kasım 2010 Pazar

mim

mimlenmişim.imge mimlemiş.mesut oldum.) aslında mim olayını pek sevmeyenler sınıfındanım ben.(ne lan bu bloguyuslar mıyız felan şelan?) neyse efendim.mim güzelmiş hoşuma gitti. valla. imgeye çokça teşekkür.saygı sevgi ve nice güzel sıfatlar.(üşengeçlik-halı sahadan yeni geldim hulan)

mim garip alışkanlıklar ve yapamadıklarınız.

bence zor bir mim.çünkü neye göre gario neye göre normal bilinemez bence.bilinememememememezcilik.memeden yanlış anlama ey okuyucu.

burcum koç.bunla ilgili garipliğim burçlara inanmam.çok defaca inanılmaması gerektiği hem bilimsel olsun hem insan açısından olsun ispat edildi hayat tarafından bendenize.ancak kendi burcuma inanırım.bir de ikizlere inanıyorum.tüm ikizler mi aynı olur lan.ama bulucam bir gün farklı bir ikiz burcu insan.ikizleri kötülemekten değil yanlış anlaşılmasın.burçlara inanılmaması gerektiğine bir kanıt daha olsun diye.

garibe devam.benim düzenim düzensizliktir.anneme kendimi bildim bileli odamı düzenlemesin diye savaş açmışımdır.bazen o kazanır bazen ben.şu sıralar moladayız.ilerleyen zamanlarda 23032.oda düzeni savaşımız başlar:)

aslında kendimi garip bulmam ben.sizi garip bulurum.ama size göre ben harbiden garip bir adamımdır.genelde öyle oldu.genel yüzde 99.9.bi kişi beni garip bulmaz.

sonra benim sağ kulağım sağır.cidden sağır.menerjit artı kaba kulak sebebi ile küçüklüğümden beri sağımdan gelen sesleri duymam.

müziksiz iş yapamam.sınav olsun vs olsun ne yapıyorsam müzik şart abi.

sesim bence çok güzel.ama sadece bence.bir de akınca.onun sesi de bence güzel.ama sadece bizce.düet albüm düşünmekteyiz saygılar.

kafamın iyi olmasını üzütüden sağlayan bir adam olsam da arkadaş ben kafayı çekmeyi seviyorum.se-vi-yo-rum.hayalim kafa çekmeyi seven bir kızdır.sağlam olsun ama.

her güzel şeyi bok edebilitem var.ederim.pis ederim.bir tek güzel şeyi bok etmiyim diye hayatımın tüm emeğini verdim.olmadı güzel blog okuyucu.çok üzdü bu beni.diğerleri üzmedi dersem yalan olur.(her konu dahil burada)ama var bir şey ben de.nedir hiç bilmiyorum.böyle bir şey iyi ya düşünüyorum ulan niye iyi.

çok duygusalım ben.

kendimden nefret ederim.hayvanları ise çok severim.hele köpekler.

ileri de kendime ait bir içki türü bulmak istiyorum.büyük hayal.olmaz ama ya olursa.içersin dimi ?

yazmayı da çok seviyorum.fazlasıyla.bazen bi harf bile yazmak beni rahatlatır.

karadeniz ve ege türkülerine karşı ayrı bir sevgim vardır.hiç birini bilmem.ama eğer biri söylemeye başlarsa getirsin lan yanına rakımı da derim.

çok dostum var ama yalnızımdır ben.

muhtemelen deliyim de.

yapamadıklarma gelince:

ne istersem yaparım ben.yapmadığım bir şey varsa yeterince istemiyorum demektir.ya da öncelik sıralarım vardır.misal alkol-kızdan önce gelir benim için.P ya da bir kitap.fotoğraf makinesini çok isterim.yalan yok çok isterim ama alkol parası hep ağır basar.felan da felan.

ya tabii vardır mutlaka yapamadığım bir şey de demeli.ama cidden aklımda hiç bir şey yok.demek ki anlamları da çok yokmuş.bu yüzden yapamadığım sıfına koymaya gerek yok.

son olarak
unutmamalı
biri bir şeyi yapıyorsa sen de yapabilirsin arkadaş felsefesi ile yaşarım :)

10 yorum:

  1. bunu dedin ya valla mutlu oldum.sağol varol :)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel,mutlu etmek sevdiğim bi duygu :)sen saol.

    YanıtlaSil
  3. sus bakiim çaktırma!ben de bi içki keşfedicem.
    hatta çabalarına giriştim bile!ama deme öle ulu orta yerde.piyasa birsürü yeni içkiyi kaldırmaz =)

    YanıtlaSil
  4. msne girmemek mesela yapamadıkların

    YanıtlaSil
  5. @incredo haklısın usta.bundan sonra bu konu hakkında susacağım.ne yeni içkisi ya .P

    @mia haklısın valla :P haftada bir sadece işte :)

    YanıtlaSil
  6. Burçlar bilimsellikle ispatlanabilir bi kere hıh!

    YanıtlaSil
  7. 'kıvırcık' adlı bir rakı projem vardı benim de =) Neden? Bilmiyorum

    Bir de keyifli bir yazı olmuş, yazmadan önce ne yaptığını merak ettim=) Mesela en son ne okumuştun? Ne içmiiştin? Camdan bakıp ne görmüştün? Ne dinlemiştin vs gibi =)

    YanıtlaSil
  8. nedene gerek mi var orta karar.yakışır sana.onda da ortaklaşabiliriz:)

    keyifli sıfatına teşekkürler.
    unutmakla birlikte neler yaptığımı.
    en son imgenin mimini okumuştum.müzik olarak melis danişmend'in klibi çalıyordu tvde.(şarkı ismi unutuldu tarafımdan afola)içicek olarak sadece su içmiştim :) camdan bakınca da bizim karşı binadaki yaşlı amcayı gördüm.cidden bakmıştım nereden bildin:)ama amacım oksijendi.ya da sadece ankaranın havası demeli:)

    YanıtlaSil