18 Kasım 2010 Perşembe

lan var lan

ben hiperaktivmişim lan...resmi olarak netleşti.daha önce bu konuda kendimden şüphe etmişliğim var.sanki kötü ve çok az rastalanan bir durum ya.neyse resmi oldu sadece.ben de diyorum içmek dışında acaba nedne herhangi bir faaliyete uzun süre (ki bunların hepsi sıkıcı şeyler-aa ne tesadüf deyip ağzımı kapadım) odaklanamıyorum filan.neyse kendime bu konuda da artık resmi olarak alışmalı.çok hastayım arkadşa.hiperaktivmişiiiiiiiiiiiiiiiiim laaaaaaaaan boru mu :P neyse başını ağrıttım.kusura bakma aslında yazacak bir şey bulamadım ve yazmak istediğim için yazdım sadece.ve bu da benim en doğal hakkım olsa gerek dimi ama?okuduysan ve küfür etmediysen ne saçmalamış diye teşekkürler.ettiysen kötü söz sahibinindir derim küçük kuzenim sezenin edası ile.

not:çocuk kötü söz hiç söylemiyor ama tehdit etme yeteneği olağanüstü.kafana işerim çocuğum ben gibi...

bir de lan kelimesi bence güzel bir kelime:)kızma yani kaba diye.

5 yorum:

  1. Lan kelimesi güzelde bi bayana bence hiç yakışmıyor. Hiperaktiv olmak güzeldir eğlenceli bişey olsa gerek bendede odaklanma sorunu oluyor içmek dışında! aceba bende mii..neyse neyse:)))

    YanıtlaSil
  2. aslında doğru çoğu bayana yakışmaz ama istisnalar olabiliyor.küfrü yakıştıran bile var sonuçta.
    içmek fiili en güzel fiil galiba .P yarasın derim.sende muhtemelen... neyse neyse :P

    YanıtlaSil
  3. HI!
    my name's martina and I'd like you visit my blog!and if you like it...follow me!I wait you and your tips...kiss kiss ^

    YanıtlaSil
  4. omg diyorum!
    ikinci kez bunu yaşadığıma inanamıyorum!
    bende bi sorun var.
    anladım artık

    YanıtlaSil
  5. ne oldu usta_ neyi 2.kez yaşadın ki ? anlayamadım afola :(
    bende de sorun bol.iyidir sorun .P

    YanıtlaSil