25 Şubat 2012 Cumartesi

?????

galiba iki adet adsız yorumcu var. ve ikisini de merak ediyorum. ilk başta tek sanmıştım sonra diğer adsız yazınca iki olduğu anlaşıldı. ayrıca ilk adsız tanımadığın birinden özür dilemen gerekmez de demişti. ee haliyle tanımadığıma kanaat getirdim. ve diğer bloger arkadaşlarla hangi sıcaklıkla konuştuysam onla da öyle konuştum. tanıdığımı sezdirmişim filan sanmıyorum. ve şiirlerimin altına şiir yazma huyu kısa süreli görüştüğüm adı d..harfi olan biri. bu yüzden sonradan o sandım. bir başkasının öyle bir huyu olmamıştı. kısaca biraz merakla açıklama bekliyorum. net dolaysız yoldan.

6 yorum:

  1. öncelikle benim anlamadığım konu, yorumlar senin onayına bağlı ve onaylamadığın takdirde bu süre zarfı boyunca gözükmüyor. diğer adsız olan şahıs benim yorumumu sen daha onaylayıp açmadan nasıl okuyup da yorum yaptı hem de ben yazdıktan yarım saat sonra ortada fol yok yumurta yokken bu da doğrusu çok ilginç. tamam iki hafta önceki konuşmalarımızda beni tanımadığını söyledim evet. kendimi belli etseydim konuşmanın gidişatı değişecekti ve blogunu konu dışında gereksiz yere meşgul etmek istemedim. neyse ben artık senden bir açıklama beklemiyorum. senin bloguna yazmamdaki maksadım sadece o açtığın husus hakkındaki düşüncelerini öğrenmek istememdi ve sen de gereken ilgi ve sabırla düşüncelerime cevap verdin teşekkür ederim.
    ayrıca baş harfi d olan geçmiş pişmanlığının burayı okuması seni ciddi şekilde rahatsız edecekse neden başta yazılan şiirleri beğendiğini söyleyip sen de bi blog aç dedin e işte o zaman sorsaydın ya ben seni hala çıkaramadım diye. ben de o sebepten beni tahmin ettiğini düşündüm. daha da mühimi ardından 'bu pişmanlığı kırabilecek' diye de not düşmen baya şaşırtıcı geldi bana bu yaptığın açıklamalardan sonra.

    YanıtlaSil
  2. açıkcası ben de anlamadım onu :S çok ciddiyim.

    teşekkürüne rica ederim.

    blog aç dememin nedeni basit ben bunu nerdeyse yazısını şirini yorumunu vsni beğendiğim 100kişi varsa 100üne de demişimdir.

    bu pişmanlığı kırabilecek derken de gelecek zamanda tanımadğım birine aşık olarak pişman olmadna bir şeyler olacak mı diye idi. yani pişman olmadan bir ilişki? kısaca senle alakalı değildi.

    neyse konu kapansın artık. d olduğuna göre kb. artık konu kapansın.

    ayrıca blogu tanıdığım kimse bilmiyor nerdeyse. bu da benim özgürce yazmamı sağlıyor. felan filan. neden açıklama yapıyorsun dersen salt kibarlık.

    ayrıca blog uzun zaman önce aramalara kapanmıştı. aramaya kapat dediğin için söyledim. kendine hakim olmak basit bir şey olsa gerek.

    YanıtlaSil
  3. hadi ya anlamadın demek :S ya ben sana kaç kere dicem D değilim nerden çıkardın? sen kısaca benim burda kendimi ifşa etmemi istiyosun. neyse verdiğin akıllar da cabası bence de artık konu kapansın uzatan sensin.

    YanıtlaSil
  4. ya arkadaşım seni tanıyorsam bana kim olduğunu söyle yorumlarda yayınlamıcam. d...a değilsen sorun değil valla. kimsin söyle...

    nerden çıkardığıma gelince de yazdığım şiirin altına şiir yazma huyu d...a ya aitti. başka kimse yapmadı böyle bir şey. eee sen de tanıdığını sezdirdin filan deyince d...a dan emin oldum.


    kısaca rica ediyorum söyle kimsin ?

    YanıtlaSil
  5. Diğer adsız olarak ben;
    Şunu belirtmeliyim ki ne blog sahibini şahsen tanırım ne de "asıl adsız" diye adlandırılan yorumcunun yorumunu okuyup yorum yaptım.Bu durum tamamen tesadüfi bir durumdur.
    Ayrıca aklıma takılan bir soruyu sormadan geçemeyeceğim.
    Neden şahsen tanıdığınız birinin özel alan olarak düşündüğüm bloguna kendisini tanımıyormuş gibi yorum yapar ve ısrarla kendinizi saklarsınız?

    YanıtlaSil
  6. ha mantık işte bence de.
    neyse sen de diğer adsız oldun ya kb. ama hangi yorumlar senin onu da anlayamadım :) haliyle adsız adsız gittik. yok bi lakap filan

    YanıtlaSil