15 Şubat 2012 Çarşamba

masumiyete veda

masum olduğumuz gün sevmiştim seni.
ve artık
ne sen
ne de ben masumuz
okulda ilk gördüğüm gün
heyecanlı sen
yok
sana ne güzel ya diyen ben
yok
aslında daha fazlasıyla var ama
olsun
masumluk yok
çünkü seninle geçecek bir ömrün masumluğunu
başkaları ile kirlettim
ve sen de
ben gibi
misal
senin elini tuttum diye heyecanlanan ben
yok artık
bir kadınla olsam elini tutsam
umurda olmayacak
çünkü o gece olacakları bilirim
çünkü
o kadın
günün kiridir
kara tahtaya bir tebeşir izi dahadır
masumiyetsiz bir hayattır artık yaşanılan
kapitalist bir oyundur artık yaşanılan
dayak atandır
kadın satandır
rüşvettir
bol sulu biradır
meyhanede nedensiz içmektir
daha da mühimi
sebep sen olmadan
yaşamaktır

en azından sağ kulağım sağır
işime gelmeyeni duymuyorum

2 yorum:

  1. leon masum kalmak o kadar zor mu yaa ?

    YanıtlaSil
  2. bence sevdiğin dışında başka bir eli tutmak bile masumluğu yok eder .(
    çok zor yani bildiğin çok zor.



    ki konuyu aşktan genele kaydırırsak şu dünyada masum yaşayan biri olduğuna pek inancım yok.

    YanıtlaSil