5 Şubat 2012 Pazar

planımsılar

öncelikle filbitinden özür dilerim o anladı:)
sonra her cümlemin sonuna gülücük koyma alışkanlığımı kesmeliyim. çok ukala anlaşılıyor olabilir. ya da başka bir şey. ki ben ukala diyemem. dilim dönmez. ki ayrıca bu gülüş koyma meselesinin alt metinleri olduğuna da inanıyorum. teşhis edebilirim ama yüzleşebileceğimden emin değilim noksanlarımla. ki beni tanımlayan kelime noksan olur.
ayrıca hayatımı da değiştirmeli misal sağlam bir uyku düzeni lazım bana. biraz da mecburi. çünkü artık okula gitmeyi planlıyorum. 2.5 sene sonunda olsa da. gitmeliyim gitmeli ki şu kaybettiğim bir seneyi kapatmalıyım. eğer yaz okullarına da gidersem seneye yazın mezun olabilitem çok yüksek zaten.
yapabilirim ben. bir işe yarar noktam budur zaten. sistemtik.

bir de ceylan ertem konserine gitmeli. aşık oldum sesine. bilmem belki abartı ama sevdim ben. mühim olan da bu olsa gerek.

tekrardan çok yazmaya da başlamalıyım gibi gelmekle birlikte bakalım demekle yetiniyorum.

4 yorum:

  1. Özlemişim yalnız burayı.. dolu dolu okumayı..
    Hayat çok enteresan. Asla yüzdüm, geldim, sular durgun dinleniyorum yüzüyorum keyf alıyorum vs diyemiyorsun. Hep huzursuz edebiliyor seni malum, enteresan işte.. Neyse geldim uzunca okudum, bu kayda geri gelince de yazayım istedim.

    Ben de adam gb yazmalıyım mesela.. Yazmalı adamlardanız. Adam gb yazmalılardanız. Adamız, yazmalıyız. blablala

    Okulu bitir. Fazla bi şey söylemem üzerine, eşşeklik yapmayayım şimdi ama okulu bitir.

    Selamlar,

    YanıtlaSil
  2. bitsin len okul.
    bi de askerlik var ulan.
    askere gidince zaten blogu sana emanet edeceğim.
    arada bir iki kelam yazman şartıyla :D

    YanıtlaSil
  3. Bugün yine askerdeyim. hava güzel. dolaşalım dedik bırakmadı komutan.. ama en çok bira vermiyorlar burada o dokunuyor hala. Kantinciye dedim len bırak çokomelleri bira getir dedim, olmaz diyor.

    Bugün yine askerim, hiç kadın yok. Kafalar güzel lan! Öğleden sonra geçerim mutfak erzak ambarına, kimse görmeden uyurum belki biraz. Arpa çuvalları var kocaman. mayalayıp içicem lan, terhise çok var daha.

    Yazarım ben, evet =)

    YanıtlaSil
  4. helaaaaaaaaaaaaaaal .)
    sen de git bence askere yakışır .P

    YanıtlaSil