27 Şubat 2012 Pazartesi

veeeeeee

an itibari ilen saçlar gitmiştir.
kısa saç dönemi tekrar .)

7 yorum:

  1. ee adsız hani okumayacaktın ? :S arama motoruna da kapalı bu blog taa en başından beri...

    YanıtlaSil
  2. ya kim olduğunu söyle engellerim...

    YanıtlaSil
  3. evet engeli kaldırıp engelleyebilirsin tekrar sana kalmış... ya sen sıkılmadın mı bu durumdan merak etme artık kimsem kimim adımı sanımı bilsen ne olacak tanısan ne olacak? ne deli ne akıllıyım işte. ne suçlu ne suçsuzum ben bile kendimi tanıyamıyorum. senin burada turuncuyla(artık kabullendim sanırım ya da herkesi kendim gibi sanmamdan kaynaklanıyor bu aldanışlar belki de) başlamış olan bir hikayen var. peki benim de bir hikayem olduğunu düşünmedin mi? aslında kimse ismini sormamalı hikayeyi söyleyeninkini... her şey boşu boşuna işte buna dayanamıyorum.

    YanıtlaSil
  4. d..a olduğun konusunda eminim artık. engelli bir sen varsın ya. cidden bana zarar verdin umarım mutlu olmuşsundur. şurayı tanıdık birilerinin okumasını istemezdim. ayrıca seninle ben hiç bir şey de yaşamadık bile. bunu sem de demiştin. hatırlarsan neyse saçmalıyorsun cidden. okuma diyoruz okuyorsun. kendimi tanıyamıyorum filan diyorsun. bak ben de hasta bir adamım ama senin sorunun benimkinden de öte.

    YanıtlaSil