17 Aralık 2009 Perşembe

benden çok uzakta,başkalarına çok yakınken

ben kendimden geçmişken
seni her anımda ararken
ankarayı deli gibi bilirken
kaybolmuşum zamanın uçurumlarında
sen yokken....



w.shakespeare in sonelernden bi alıntı başlık devamı benden:D

bugün ya da dün ne haltsa işte hacettepeye gittim. kuzenim ve kankamın arkeoda olan sınıfına girdim kafeleri gezdim filan. güzel okul valla. kankamların ders sıkıcı idi ama arkeoyu siyasetle bağdaştırmaya başlayınca hocaları ders keyiflendi kanımca:D
hiç uyumadan gittim oraya biraz işkence vari bi gündü,bir de ondan öncesi de çok yorucu bir gündü ve içmiştim o şekilde gidince bir gün uyumamak zor oluyor gibi geldi bana...

neyse dersin sıkıcı olduğu anlarda önümde duran kağıda karaladıklarım...

alacakaranlık bir yolda
deli cesareit ile yürümektir aşk
her bitmeyen gecede
göndüzü aramaktır aşk

işte böyle arkadaş...böyle geçti zamanım. ha bir de bu aralar gece ismine kafayı taktım ilerde bir çocuğum olursa, gece ismini vermeyi çok istiyorum bakalım fikrim değişecek mi???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder