11 Aralık 2009 Cuma

sarhoşluk yorgunluk

bu hafta bir şeyi farkettim. içkinin ayarını kaçırınca erkenden kalkıyorum örneğin dün blog yazdıktan sonra içmeye devam ettim, 6 da yattım ve 10 da kalkıverdim. normalde bi yere yetişmem dahi gerekse geç kalkıp paldır küldür hazırlanan bir insan ben, içkiyi fazla içince erkenden kalkıyorum ve uykum yine yatmam saati olan 4 olmadan gelmiyor,böyleyece de bu yazılıveriyor.

sarhoşluk güzel şey be arkadaşım. seviyorum valla evde de votka stok var:D daha ne olsun bir şişe absoulut bitti sayılır az kaldı o da şimdi gidiyor merak etme. bi tane daha abso var ama onu arkadaşla patlatcaz.(abso dışı tekel votkalar var ama absonunu yerini tutar mı ki?) buna üzüldüm biliyor musun ama ne var ki söz sözdür. neyseki birazdan yatacağım,12 de kalkıcağım ve içmeye gideceğim o yüzden sorun yok.
kankam sıla ile buluşacağım.kendisi benim hayatımdaki marla olur.ve gerçek bir marladan bahsediyoruz:d abartı yok siz de tanısanız marla derdiniz eminim hem de kim olursanız olun. ama buranın konusu kankam değil ona tekrar döneriz bir başka gece. bir şey itiraf edeyim bari! özlemişim kankamı,onunla içmeyi....


yubbi!

ne demiştim sarhoşluk güzel şey seviyorum içmeyi,derde de ihtiyaç yok valla. bak içmesem yazmazdım en azından öyle bir yararı var.

p.s: marla singera devam edecektim ama uzunca bir yazıdan vazgeçtim.
küçük bir ek lazım.:D ibrahim tatlıses bile marla olabilir ama o olamaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder