26 Aralık 2009 Cumartesi

kırgınım hayat

nilcim son şarkısında ötürü bir site açmış. valla çok beğendim ben. siz de ziyaret edin bence siteyi. http://www.kirildim.com/ sitemiz budur.(ya tam öğrenemedim blog işlerni kusura bakmayın.) girdim siteye peki sen neye kırıldın? kısmına yazayım dedim. olmadı yazdım yazdım yolla dedim nedense çıkmadı yazı. ben de a.q. dedim benim blog var o ne güne duruyor dedim.:D


ben aşk hikayemi çok erken okudum
başroldeki kızla yanlış zamanda tanıştım.
ve anladım o benim hayatım olacak kız.
torunlarıma büyük aşkımızı anlatacağım melek.
sonsuza kadar mutlu edeceğim yegane seraphin.
böyle dedim kendime hiç bir şeye inanmadığım
kadar buna inanarak.
her zerremde bunu hissettim.
ona sevgimi anlatabildim.
ama ne yaptıysam olmadı beni sevmedi.
nazımın sözleriyle hayatı ıskaladım ben.
üzülüyor insan haliyle.
beni asıl kıran onun mutsuz olması.
bi tek onun mutlu olmasını istiyorum.
belki o zaman bir umutla ben de huzuru bulabilirim.
en azından huzur!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder