12 Aralık 2009 Cumartesi

dün yarın bugün gün(ler) ve tarif




of ya arkadaş günler çorba oldu,birbirine girdi:S şu an bir günün devamı mı yeni bir gün mü bilemiyorum. son yazımda demiştim ya 1 de arkadalarla buluşacağım diye içiceğiz diye. 3 de de olsa buluştuk,içmeye gittik güzel bir barda. biraya dayandım valla. kankamı da özlemişim onun dışında gelen iki arkadaşımız daha vardı... sonra bir yıldır görüşemediğim bir arkadaş vardı ha bir de renkli bir kız daha vardı:D onların arkadaşı idi tanıştık aa bir de o kızın arkadaşı vardı. içmenin güzel yanları diye kitap yazarsak başa yeni insanlar gelir heralde:D böyle bir ortamda içtik herkes eğlendi galiba sohbet hoştu. akşama kadar bardaydık ama sohbet,sohbet,sohbet...


ilginç bir an, renkli arkadaşın masamızda kızlıktan kadınlığa terfi kararını kesin olarak alması oldu!!! ben de onun menejeri olucağım bayaa sordu kızlık kaçtan gider diye:D tabi şaka bunlar ama verir heralde yakın zamanda hayırlı olsun turşusunu kuracak değil ya!ha bir de wiliam shakespearenin sonelerini aldım severim adamı:D

herkesi çok özlemişim ya. bu arada durmadan aklıma da o geldi arada(hoş hiç çıktığı yok o ayrı!) üzüldüm...daha çok içme ihtiyacı duydum,kızdım kendime.herkesin ortasında üzülmeyi sevmem de, sonuçta evde tek başıma bolca zamanım oluyor.
akşam 9-10 gibi eve geldim(erken farkettim) yattım hemen yorgundum bir baktım 3 de uyanmış bulundum sonra 7 e kadar uyuyamadım ve pes ederek vazgeçtim uykudan.



ne yapayım derken blog için müzik olayını araştırdım uzun uğraşlar sonunda halletmiş bulundum. sevindim valla. şarkılar zaten hazırdı, zaho je te promets en yeni dinlediğim şarkıdır ve çok sevdim. fransızca olmasının etkisi çok yüksek tabi.burada onur kardeşime teşekkür ederim, taaa karadeniz t.ü.den bana şarkı yardımında bulundu. müzik zevkine güvenirim ve beni yanıltmadı.

neyse başlığa geçelim günler böyle çorba oldu,bunu anlatmak istemiştim. ha bir de tarif var:D

işte tarifim: anlık mutlu olma adını verelim
malzemeler- bir şişe kırmızı şarap(kaliteli olursa güzel olur)
benim şarkı listemden benjamin nin şarkısı so cold(akustik tercihtir)
yağmurlu/karlı bir gün
ve çok kalın giyinmemek:D

olay şu şarabımızı açıyoruz,mp3 çalarımızla yola çıkıyoruz ve sokakta yürümeye başlıyoruz(yer sorun değil) şarkımız so cold da çalıyor onu dinleyip şarabımızı içiyoruz. yağmur/kar altında üşüyoruz:D

ilk bakışta hastalanma tarifi gibi görünse de gerçekten çok güzel bir mutluluk anı yaşanıyor. ben açıkcası bunu gece 2-3 gibi yapmayı çok severim. boş ankara sokaklarında yürümek tabi tehlike ihtimali var ama genelde ankarada çok bir şey olmaz.(semtine göre değişir) bomboş sokaklarda yürümek,içmek,düşünmek...:D

hadi arkadaş öptüm gözlerinden:D ben kaçtım daha bolca kitap okumam lazım,akşam halı saha var.sağlıklı bir gün olacak:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder