22 Aralık 2009 Salı

en güzel rüyam


herkesin hayatında öyle ya da böyle değerli olan en güzel olan bir şey(ler) vardır.gerçek rüya farketmez ama vardır.
benim de bir rüyam var en güzel rüyam.
arada sıra görme şansına eriştiğim bir rüya.
ama tabi her defasında silinmeler oluyor içinde.ben size ilk halini anlatacağım en güzel rüyamın.
kısa olabilir.ama inanın çok uzun sürmüştü.

rüyamda bağdaş kurmuş oturuyordum,içkimden son yudumu almıştım.havaya baktım kapkaranlıktı.ne yıldız ne de ay vardı.sadece karanlık ve yıldırımlar.etrafı da göremiyordum. yıldırımlar durmadan düşüyordu. ama yağmur hiç yoktu bir damla bile.
biraz böyle geçti zaman içim ürperdi bol miktarda. sonra yıldırımlar son buldu karanlık aydınlandı. artık etrafı görebiliyordum.bir tepe ya da dağ işte yüksek bi yer ne haltsa onun en üst noktasında oturuyordum.
galiba tepe demeli çünkü böyle dağın zirve noktası gibi değil de uzunca bir çizgi halinde yol ama zirve.tarifi bile zor ama bu rüya sonuçta.sadece bir oturmalık upuzun bir şerit ve aşağıya doğru uzanan bir sonsuzluk. bu tepe sonsuzdu aşağısı yoktu. ve aydınlıkta bu aşağıya doğru olan yolun sanki savaştan çıkmış gibi olduğunu görüyordum her yer yıkık dökük. ama işin güzel yanı burası mükemmeldi. her yer yıkık dökükdü ama öyle bir yeşil zeminin üstündeydi ki hayran olmamak elde değildi.

sonra soluma bakıyorum rüyamda. ve onu görüyorum. turuncu saçları rüzgarda savruluyordu. melek yüzünden üzgün olduğunu anlayabiliyordum. aramızda inanılmaz bir mesafe vardı uzaktık birbirimize. ama her detayı görebiliyordum ben(hayatımızda böyle görmesem bile her şeyini biliyorum,bu durum konuştuğumuz zamnlarda onu çok şaşırtıyordu) o da bana bakıyor. ve rüyamda zaman geçtikçe birbirmize yaklaşıyoruz. ve en sonunda yanyana geliyoruz.

burası çok güzel diyor. bense cevap vermiyorum. yanıma geldi ya dünyanın en mutlu adamıyım. ona sarılıyorum. saçını kokluyorum boynunu öpüyorum ve tekrar tekrar onu deli gibi kokluyorum. sakince ama çok içten. ve rüyayı güzel kılan şu kokusunu gerçekten hissediyorum. ciğerlerimde direk hissediyorum. gerçekte olamayacak kadar iyi. size yemin ederim bu rüyamda onun kokusu direk ciğerlerimde oluyor. kalp atışım hızlanıyor. inanılmaz geldi bu durum bana. sonra kokusunu ben çektikçe kafasını omzuma koyuyor, sen başkasın ,seni üzmekten nefret ediyorum, korkuyorum bütün üzgünlüğüm seni üzmek, tek amacım mutlu olmak ama nasıl bilmiyorum diyor ve uyanıyorum.

bazen keşke ilk gördüğüm gün hiç uyanmasaydım diyorum ve bazen ne şans ki tekrar görüyorum.
bu rüyayı onu 1 hafta hiç görmediğim hiç telefonlaşmadığım bir zaman gördüm. bir daha konuşmama kararı almıştık hesapta(ben sırf o mutlu olsun diye bu karara eyvallah demiştim)ve sabah uyanır uyanmaz(ki normalde öğleden önce uyanmam) onu aradım. üniversitelerin ilk günü idi. telefonunu kaybetmiş unutmuş, tanımadık biri açmıştı.(aslında sadece çaldırmaktı amacım ama ilk çalışta açıldı tel-her zaman ikinci çalışta açar teli huy gibi bişe herkese karşı-)öyle olunca konuştum ismini verdim teli açana, okul yönetimine teli vermesini söyledim. yarım-bir saat sonra o aradı. inanılmaz heyacanlandım(siz de bilin ben de heyacan duygusu yoktur emin olun hissetmem bunu sadece onun yanında ya da sesini duyunca ya da msj atınca) saol bitanem dedi telefonu kaybetmiştim sen olmasan bulamazdım belki dedi. ama şaşırdım dedi. ben anlattım neden aradığımı o sormadan. rüyayı her detayı ile anlattım. dersine girmedi bu yüzden. çok güzel bir rüyamış dedi çok şaşırdı keşke bende aynı rüyayı görsem dedi.(burdan iki anlam çıkar ama ben iyi olanı çıkarttım diyim arkadaş)sesi iyi idi. üzgündün turuncum dedim. o da haklısın rüya da doğru dedi. ve bana o hafta inanılmaz iyi davrandı. görüşmemiştik yüzyüze ama her gün telefonlaşıyorduk. her şeyini anında söylüyordu. ekmek almaya çıksa dahi söylüyordu filan. o bile beni mutlu ediyordu. ona seni seviyorum dediğimde karşılık vermesini deli gibi istememe rağmen utanıyorum bitanem, sevgin çok yüce ama... demesi bile mutlu ediyordu beni.böyle bir şey işte. bazılarına aptallık gibi geliyor bu durum. ama aklımla hareket etmeyi ben onu tanıdığım gün bırakmıştım ki....

of of artık sadece bu rüya ve benzerlerinde kokusunu ciğerlerimde hissediyorum. deli gibi onu özlüyorum.
ve çaresi yok bu özlemimin hayatım boyunca sürecek bu belli.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder