13 Aralık 2009 Pazar

kumar hakkında vaaz

kumar!
adı bile çekici değil mi?
bazıları günah diye kaçınmaya çalışır,
bazıları adını her duyduğunda koşar.
kazananlar olur,
ve tabi kaybedenler,
ama aralarında fark yoktur,
ikisi de aynı hazzı alır.
en büyük kumar ise aşktır,
öyle büyük bir kumardır ki,
herkesi kendine çeker.
günah diye kaçınanları da,
kumar diye sevenleri de,
kazananları da,kaybedenleri de...
hem de riski çok fazla olmasına rağmen.
öyle bir risk alır ki kumarbazların her biri,
ya sonsuza kadar mutluluğu yakalar,
ya da sonsuza kadar mutsuzluğu.
ve ne yazıktır ki oyundan kaçma şansın yoktur.
yoksa mutsuzluğu peşinen kabul etmişsindir!!
ben de oynadım bu kumarı,
ben de herkes gibi kumarbazın tekiyim...
ve yine ne yazık ki
kaybettim!
sonsuza kadar mutsuzluk...
teselli armağını da yok!

aşk ve ölüm meleğim
ikimiz de mutsuz
ne yapmıştık ki
biz sadece mutluluğu
mutluluğa sarılmayı istemiştik
birbirmize kaç defa
sadece mutlu olmak istiyoruz dedik?
peki sonuç....
onu hala sevdiğimden habersiz
ve duydum ki o da mutsuz
(işte beni deli gibi üzen bu be arkadaş
gitmem bir işe yaramamış
köpek gibi sadık olmam bir halta yaramamış)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder