29 Mart 2010 Pazartesi

anımız

kuzenle faceden yazdık anı olsun istedim

o benim duvarıma şunu gönderdi:

a:duyarmisin sesimi... bilirmisin sevdigim ne haldeyim? Ah bi bilsen sevgilim ben sana hasretim...............

b:öldürdün bitirdin beni sevdiğiiiim:)

a:cok yalniz kaldim, sensizlikle zor yasadim! sucum neydi anlamadim... :)

b:senin suçun hiç olmadı, ben kendi suçlarıma ceza verdim sadece sensizlikle:) sen mutlu ol diye:)

a:gel desem gelirmisin? dön desem dönermisin? kiyamet kopacak nerdesin???? bedenim yanacak gelirmisin? yüregim kavruldu....

b:uzak diyarlardan gelsen ya dünyanın kalbi istanbula. kıyamet sonra kopsa bize ne desek:)

a:vurdun ben en derinden, bu yazdigina artik ne cevap vere bilirim ki :D

b:ve sözün bittiği yer burasıdır işte:)

can sıkıntısı sağolsun insana neler yaptırıyor seviyorum seni kuzen:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder