30 Mart 2010 Salı

kankla

L:bana efsaneler anlat. içinde osiris ve set olsun sonra romus ve romulus tabi apollon ile artemis de olsun. önce şiddetli bir acı olsun sonra mutlu bir son. bana efsaneler anlat. gerçekle uzaktan dahi ilgisi olmasın dedim ya mutlu bir son olsun istiyorum ben. bir de bulutların yıldızları kapattığı bir gecenin, sabaha olan aşkı olsun bu efsanede olmaz mı?

kank:efsaneler mutlu bitmez asla.mutlu biten masallardır be leonum.sana leto yla çocukları artemis ve apollon un çöllerde süründüğü.morpheus un öz oğlu orpheus u öldürdüğü,athena nın sırf kendinden yetenekli diye bi kızı örümceğe dönüştürdüğü,kızların yeraltına kaçırıldığı ve ölümlülerin yok olduğu efsaneler anlatacağım.anlatırken içicez bir demli çay yada şarap içinde bir damla kan.

L:şarap içinde bir damla kan ve efsaneler içinde biz. ilkbaharın açan güneşinde sahne perdesi gibi bir bulut. kafamızda dans eden mutsuzluklar. hal böyleyken ufukta var mıdır bir tutam gülücük?

şimdilk böyle:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder