9 Mart 2010 Salı

olmadı bu

üç mitosluk dünya anayasası
bana düşman bir sinek ası
her şey allahın şakası

sarhoş doğduğum yerde
oturdum kumar masasına

başladı benim hikayem

alkol kokan ağzıma
attım bir karanfil
kardım iskambil
destesini heyecanla

bir sağ elimle
bir sol elimle

oyuna oturdum iblislerle
yanıbaşımda koca atlasla

dört yapraklı yonca
siyah gömleğimde
ayaklarımda nallarla

başladım oyuna
kendimden emin halde

kazandım kazandım kazandım
en sonunda risk aldım
her şey benim olmalıydı

tek bir ele koydum tüm varlığımı
iblisler güldü güldü hepsi sırayla girdi oyuna

kardılar iskambil destesini
bir sağ elleriyle
bir sol elleriyle

bir de orta elleriyle

bekledim bekledim
içimden istedim
bir maça as bir sinek as bir kupa as bir karo as

önce maça as geldi
sonra kupası
sonra karosu

kazandım derken

bitti hikayem
daha da mühimi gitti
tüm kazandıklarım

gelmedi sinek ası
üç mitosluk dünya anayasası
her şey allahın bir şakası

sarhoş öldüğüm yerde
kalktım kumar masasından

benim kaybetmem için
dünyanın kurulmuş düzeni
olmuş iblislere oyuncak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder