25 Mart 2010 Perşembe

bunalım yazı

bunalım bugün benim için şu sevdiğin kızın sana gelip çok mutluyum diyerek bugün biri ile tanıştığını ondan hoşlandığını söylemesi hem de 2 gün önce sana ciddi anlamda umut vermiş olması halinde. bir de buna bir kaç kişinin şahit olup sana gaz verdiğini düşün.

ha bir de bundan önce kendine söz vermişsen, aynı şey olursa sevmeyeceksin, diye. üstüne sözünü tutmamışsan tutamıyorsan yani hala seviyorsan. sevgi sözle mözle kesilmiyor arkadaş bunu anladım ben.

hani hayatıın gereksiz olduğunu düşünmüyorum da kendimin yaşamasını çok gereksiz buluyorum özellikle ruhumun ölümle seviştiği şu anlarda. kalkıp bileklerimi kesebilirim.


kalbim sikildi arkadaş sıkılmadı bak sİkİldİ.

gidiyorum ben cumartesi istanbula yarın kendime bir kaç kitap alacağım gideceğim evime. orda bizim bakkaldan alıcam haftalık içkimi vizelere kadar hem iç hem oku hem iç hem oku. bakarsın şansıma götüm yerde keserim bir şeyleri:)

bu da heralde en kötü yazılarımdan birisi oldu. ama arkadaş zaten genel de kötüyüm de şu an acaip kötüyüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder