29 Mart 2010 Pazartesi

şaşkınlık

benim kimseyle birlikte olmamı istemedğini ve bu yüzden olamadığımı işlerin hep hep hep kötü gittiğini bunda senin temiz sevginin etkisi olduğunu düşünüyorum:)

böyle dedi kendimi biraz üzgün hissettim mutsuz olmasına mı sebep oluyor ona sevgim?
şu hani secret olayına getirdi lafı biraz çok istediğin bir şeyin olması. benimle olsun diye mutsuz olmasını mı sağlıyorum istemeden? çok saçma değil mi secretmış filana da inanmam
deli saçması gelir bana. ama eğer öyle bir durum varsa cidden bana lanet olsun ben mutsuzum diye o da mı mutsuz? bunu istemem bunu istemek olsa olsa nefret duymaktan kaynaklanır.

edgar allan poe demiş ki

bekle beni orada! o derin vadide seninle buluşmakta gecikmeyeceğim.

çok güzel bir söz. belki bu dünyada birbirmize ait değiliz ama o da görecek vadide ruhlarımızın buluşmasını. ve sonsuz mutluluğun bizim için ne olduğunu.eğer bu dünya da mutsuzluk benim sınavımsa bunu geçeceğimden eminim. tüm ruhumla buna inanıyorum. ama yine de bu dünyada da mutlu olsun isterim.geçici sahte de olsa umrumda değil benim yüzümden üzüldüğünü düşünmektense bunu yeğlerim. belki bir gün anlar birlikte mutlu olacağımızı çok geçmeden. ama bu benim için kesinlikle fazla iyimser.

vazgeçemediğim mutluluk bizim olmayacaksa en azından senin olsun meleğim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder