11 Mayıs 2010 Salı

blazlaclaklaılavıla

okudum da son yazım olmamış
ayrıca irlandaya gitmeliyim ben
orda yaşamalıyım
mümkünse de ölmeliyim
filan da falan
kafam sıkkın kısaca da
öyle böyle değil hem de
iyi yazamayınca kendime kızıyorum
ama yazmak için de yazamıyorum
anlatacak bir şeyler olmalı
galatasayara çok üzülüyorum
neden futbolu seviyorum ki?
düşününce gerçekten zaman kaybı
oynaması zevkli
ama taraftarlıktan kurtulmam lazım
şiddet!!
hepimizin içinde
ama olmaması lazım
o zaman biz de olmamalıyız
değil mi ?
kafam karışık kısaca da
kabus görmekten sıkıldım
uyumaktan korkmam!
iğrençmiş
uyumam kendime şiddet gösterme oldu
jiletle kol kesmek gibi
istemsiz
daha önce bir kez kestim kollarımı
o da kankam için
mal mısın eline ne geçti diye
al ben de keserim diye
kendime zarar verceksem daha akıllıca şeyler bulabilirim ben
ki buldum da bugüne kadar
baykal da istifa etti
deli miyim ben ?
yazarak konuşmak ?
sence?
peki ya sen ?
iyi misin
bu soru değil cevaplama
oku sadece
sadece oku
tekrar yineliyorum sadece oku
ülkemin gidişi de beni korkutuyor
gelecek sadece korku dolu
ölsem mi? ölsek mi ?
biter mi peki?
yok be bitmez
tekrar geliriz hayata bence
yok inanmam ben o zımbırtıya
yok öyle bir şey
kimse ölünce bir daha dünyaya gelmez
biter
ama senle ben varız ya
ben yazıyorum ya
sen okuyorsun ya beni
işte biz şansızız
kısacası kimse tekrar gelmez dünyaya
ama biz senle el ele
el ele değilse de
uçurumun iki ucunda
kesin geliriz
bir karınca
bir ağustos böceği misali
belki bir aslan ezer bizi ne dersin?
hadi yazmayayım artık ben
yok be şaka bu imkansız
o zaman sen okuma
baykal da istifa etti
demiş miydim
soru değil cevaplama
irlanda offf offf anam offf
kendimi de tekila aldım
komaya girmeden bitiririm umarım
hadi iyi geceler
ve iyi sonbahalar
aa okumuyordun değil mi?
olmadı ama şimdi
kendi kendime konuşur gibi oldum
neyse alışırım buna da
kendime
öldürme bu gece kendini
bir gün gelecek
tekrar yaşatacak seni o
şşşt o kadar bunalım bir adam değilim
ben öyle biriyim ki bu okuduklarına kanma
herkesi güldürürüm0
güldüren bir insan ağlar mı hiç ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder