6 Mayıs 2010 Perşembe

tek atış

ben şey yaparım her gün,kalbimin atışını bazı anlar rastgele sayarım.en çokta gece yatınca,sol kulağımı yastığa koyup kalbimi yatağa dayadığım zaman. tak tak tak ve tak veya tak tak. siz de yapar mısınız? açıkcası hiç severek yapmadığım bir şey oldu,özellikle son zamanlarda kalbimin atışını saymak. muhtemelen yanlışta sayıyorumdur. bazen 100 bazen 113 bazen 1023,1024...
aptalca bir takıntı işte.
ama bir şeyi farketttim.
kalbimin atışının sayısı her çift çıktığı gün mutlaka O nu da görmüş oluyorum.O nunla vakit geçirmiş oluyorum.
ve O yoksa günümde sayı hep tek çıkıyor. 1-3-5-7-1023-2023-3023...
0 yoksa tek atış.
0 yoska ben tekim
zaten bu yüzden son zamanlarda sevmiyorum dedim ya.
çünkü bir aydır
hep tek sayıyorum.
ve galiba buna alışmam lazım....:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder