24 Mayıs 2010 Pazartesi

img3m bugün doğmuş yubbi:)

28 dakika oldu doğum günün kutlu olsuuuuun imgeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.seni seviyoruuuuuuuuuuuuum iyi ki varsın canım benim :)

bana bu sene başına gelen iyi şeyleri anlat deseler bir tek seni anlatırım imgem.2. bir şey valla yok billa yok :) her ne kadar bazen didişip anlaşamaz olsak bile seni heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep çok sevdim ve seveceğim :)

düşün bloga ilk defa bu tür bir yazı yazıyorum kıymetini bil :P duygularımı da ayrıca ifade edememekteyim :) ki bu da bir ilk benim adıma genelde bilirsin kelimelerle aram idare edecek kadar iyidir :)

sen anla beni ya:)

neyse bitanesi seni çok sevdiğimi yineler ve bu yazıyı kapatırım bu hafta hep mutlu ol:) her zaman ol derdim de hayallere akmamıza gerek yok ne de olsa haftaya finaller :( (dost acı söyler kb)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder