31 Mayıs 2010 Pazartesi

karıştı kafa

kendimi tam olarak tanımıyorum,tanıyorum diyenden zaten adam olmaz değil mi?
ama kendimden nefret edebilecek kadar da kendimi biliyorum...ne yazık ki.
bilmeseydim keşke kendimi hem de hiçççç

bir de beni hiç kimse tamamen tanımaz.herkese kişiliğimin farklı yanlarını gösteririm.siz de mi böyle yaparsınız?? bu konuda farklı olduğuma hep inanmışımdır.
çünkü ben herkese böyleyimdir istisnasız.
annem babam özelimi bilmez mesela...hem de hiç.dertleşmem onlarla ya da yardım istemem.bugüne kadar her sorunumu kendim çözdüm. beni aşanlarda oldu ama aileme hiç belli etmedim. belki sen de böylesindir.
ama genelde duyduğum kadarı ile insanlar ailesine aşk meşk anlatıyor ben bunu da yapmam :) örnek olsun laf olsun diye söyledim...

kardeşim dediğim insanlar var onlar beni(hadi bilimselci konuşma modunda yazayım) yüzde 90 tanır.

dostlar desen hepsine şerbetine göre kendimi tanıtmışımdır.her insanla uyumlu olabilien bir yapım var(dı)..artık sabrıma göre uyum sağlıyorum...

burda ise kendi çapımda olan edebi yanımı yansıtıyorum. ama hepsini değil. misal öyküler filan da var.onlar defterlerde bazıları sadece kafamda.hatta bazen özelimi yazıyorum ya inan yazıyorsam özel değil demektir:)kötünün kötüsü var...
burayı okuyanlar dışında 1-2 insan bilir yazdığımı...

böyle işte...ya kafam karışık bu konuda ve kendimi ifade etme eksikliği yaşıyorum.
ama işte derledim kafamda dolananları ve beni anla arkadaş olur mu?

saçmaladıysam saçmaladın de...ya da iyi anladık aferin de :) ya da deme bir şey şart değil.şu an medeni hukuk çalışmam lazım laf olsun diye yazıyorum sadece maksat vakit geçsin iyi mi?:) 4.30 saat sonra sınav var umarım iyi geçer...hadi kib mutlu ol hep.

not:ya da boşver...

1 yorum:

  1. 'dostlar dersen hepsine şerbetine göre...' paragrafın tamamına katılıyorum. bu durum artık beni bile rahatsız etmiyor üstelik.

    YanıtlaSil