13 Mayıs 2010 Perşembe

kum

masumiyet....hayatım boyunca aradığım en büyük giz.arkadaşalrımda aradım, bulamadım.ailemde aradım,bulamadım. sevdiğim kızlarda aradım,hmm bugüne dek olmadı ne yazık ki?anladım zormuş bir tutam masumiyet bulmak.hayat denen cehennemde. ama eminim ki bir yerlerde var benim için de masumiyet. bir gün ben de sizler gibi bulacağım o dünyanın en güzel duygusunu,yaşamın kaynağını,hatta tanrının varlığını...bir tutam masumiyet belki kumsalda en değerli kum tanesini bulmak kadar zor ama elbet gün gelecek bulacağım...

diye düşündüm ben bu kısacık ömrümde.buldum sanmadım mı elbet sandım, tutuldum sanmadım mı o kum tanesine bir ay ışığı gibi? herkes gibi,herkes kadar yanıldım işte ben de.ve şimdi körebede ben de koşuştururyorum belki de ne aradığını bilmeyen diğer sizler kadar.

şimdi ise bir fotoğrafta yani bir kızın fotoğrafında,gözlerinde demeli,masumiyeti bulduğuma inanıyorum.anladım ki benim aşkım masumiyetmiş. ve bu kız masumiyetin canlı hali.belki benim masumiyetim değildir ya da benim hakettiğim ama masumiyet dolu biri bu kız bundan annem kadar eminin.

sence sevilmeyi hak ediyor muyum ben?sence o masumiyeti hak ediyor muyum ben?
bana sorarsan ben de sevilmelik bir gıdım şey yok!!!
yazık çok yazık!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder