7 Mayıs 2010 Cuma

insanlığa tavsiye

bence insanlar en iyi sohbetlerini havaya bakarken yapar
ama nasıl öyle mal mal havaya bakma değil
mümkünse ve en süperi sahilde gece yıldızlara bakarak sohbet etmek
bu durum değişebilir tabii imkanlar içerisinde
ormanda olabilir en sevdiğin yerde olabilir
ama karanlıkta olmalı
gündüzse güzel bir şarkı listesi olmalı
3.bir şahıs ne olursa olsun olmamalı
2 kişi ve havaya bakarak sohbet değişmez şartlar
inanın böyle olursa sohbet tadından yenmez
cinsiyet ayrımımızda yok
illa aşık olun sonra aşk yapın demek istemedim
sadece sohbet
aptalca mı geldi yok değil inanın bana
konu arama ihtiyacını bir tek böyle duymazsınız
size var ya hayal dünyasına kapı araladım
anlayınca beni çok teşekkür edeceksiniz.
ha tabi bunu bir çoğunuz biliyor olabilir
ama öyleyse bile hatırlatmış oldum fena mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder